Saturday, September 11, 2010

Selamat Hari Jadi Hanis .. !!

9 Sept 2010 - Hari bertarikh ni hari kelahiran Hanis, dia ni adik ipar aku.. tapi kita orang sambut 10hb malam. biasa la, 9hb orang masih puasa sambutan pun kurang..hehe. Dah raya ni ramai la sikit adik beradik berkumpul, baru la besttt..So aku apa lagi, praktis menembak la.. Dah memang kerja aku tembak2..lagi-lagi lepas belajar kursus ni..kena la rajin selalu menembak..ish melalut pulak..dah2 aku persembahkan gambar waktu hari jadi hanis.

Kek Hanis..sori takde pilihan,ramai plak beli kek time raya ni.. :)

Ni Hanis, orang yang diraikan..

selesai doa, tunggu time nak potong kek plak..yummyyy

tutup mata...make a wish :)

dapat plak hadiah dari kakak..

akak mithali la konon,suapkan..caitt..haha

suka betul dia dapat hadiah... :D

last but not least, anak sedara - irfan

Errmm..semuanya dah setel, kerja aku pun dah setel gak..jemput2 lah komen eh.. Jumpa lagi dalam episod yang akan datang. By the way aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin dari Kamil & Leny sekeluarga.

Salam,
Kamil Maksom

1 comment: