Wednesday, September 1, 2010

Melaka - Hospital & Stadhuys

2 minggu lepas dapat call dari mama, bagitau anak sedara papa masuk hospital sebab eksiden motor kat Melaka. Apa lagi hari minggu tu kita orang pegi la sana melawat. Masa pegi lepas zohor, sampai sana pun lebih kurang jam 4 petang. Waktu melawat jam 5-7.. Aku pun plan la dengan wife aku gi bandar Melaka. Jalan2 sambil ambil gambar. Yela baru belajar ambil gambar kan, kira training la tu, alang dapat pegi Melaka tu. So ni lah hasil nya....

beca ni masih ada lagi sampai sekarang..tapi kesian kat pakcik yg bawa..

ingat nak beli selipar ni..tapi bini aku cakap tak hensem utk aku.. :)

memang sesuai jual kipas ni, panas betol...

ibu mengandung a.k.a wife bersama adiknya

dah masuk 8 bulan

kat bangunan Stadhuys

 adik die nak gak..amik kan je la..kang nangis lak..hehe

asik orang lain je amik gambar..aku nak gak..hehe (mama yang amikkan)

 gambar kami berdua plus one dalam perut..hehe
-doakan kami bahagia dunia akhirat-

Setel ambil gambar, baru lah kia orang gerak pegi hospital. Tapi aku tak ambil gambar kat hospital, sebab seram sangat, kaki dia masuk besi...eee...aku lak yang tiba2 seram + nak pengsan...hehe

Ok lah nak tido dulu, bantal dah panggil...jumpa lagiiii...


Salam,
Kamil Maksom

2 comments:

  1. hehe.. suke sgt2 gambar yang abg amik ni.. wlupun SN x bape suka syg jd model..hihi katanya senyuman templat..watever la.. apepun teruskan usaha abang..syg akan terus support abg sampai abg leh jadi sehebat dan lebih hebat dari SN.. chaiyok2.. ;)

    ReplyDelete