Thursday, October 21, 2010

Anakku

Rasanya dah lama aku tak update blog ni..sibuk dengan menyambut kelahiran anak sulongku baru-baru ni.. So update kali ni untuk 'Anakku'

Alhamdulillah pada tarikh 16 October 2010 jam01.37 pagi lahir lah seorang bayi perempuan dari perut ibunya seberat 3.07kg secara normal di Hospital Putrajaya. Saat yang dinantikan selama 9bulan akhirnya berakhir pada hari tersebut. Kami bersyukur ke hadrat Ilahi kerana telah dikurniakan anak yang lahir dengan sempurna dan sihat. Aku juga bersyukur ibunya juga sihat selepas bersalin.

ku kepilkan sedikit gambar anakku disini untuk tatapan sedara,kawan, dan semua yg mengenali diriku..

2jam selepas kelahiran di Labor room:





Tengah hari di wad O&G

 fav pic

Hari ke2 di rumah(ahad 17/10/10)







Hadiah tak seberapa buat isteri & anakku tersayang..:



Akhir kata, Kamil & Leny sekeluarga ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua yang mendoakan kebahagiaan,kesejahteraan dan kesihatan kami sekeluarga. tak lupa juga kepada Emak&Ayah, Abg Hareez & Kak Dana sekeluarga, Mama&Papa, Kak Muna sekeluarga, Kak wili sekeluarga, shima dan anis yang belum berkeluarga, atas sokongan moral dan sebagainya. Semoga Allah membalas jasa baik kalian semua, InsyaAllah.

Sampai sini dulu penceritaan aku kali ini sampai jumpe lagi di masa akan datang..

Salam,
Kamil Maksom

3 comments:

  1. tQ so much10x abang..kerana sentiasa berada disisi dari saat kita diijab kabul sehingga lah sekarang.. susah senang bersama.. Alhamdulillah tahun ni Allah SWT menganugerahkan hadiah yang tidak ternilai harganya..seorang puteri yang sihat sempurna agar keluarga yang kita bina lebih ceria dan bahagia..amin..

    (disaat abg update blog ni, abg masih sempat menjaga baby..) luv u.. muahksss..

    ReplyDelete
  2. Buat Leny dan suami (mr Kamil)
    Tahniah dengan kelahiran insan baru dalam hidup kalian...so cute :)
    Moga kalian dibawah rahmat Allah..

    (share link : (visit my blog) www.mentarikabuspagi.blogspot.com)

    ReplyDelete
  3. Tahniah to Kamil & Leny.....ade kesempatan nnt aku dtg melawat ahli keluarga baru kalian.....Semoga bahagia dgn Anugerah Allah yg xternilai itu...

    ReplyDelete